الله اكبر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لا اله الا الله .... محمد رسول الله..... يا رب الجنه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Empty
مُساهمةموضوع: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالثلاثاء مارس 16, 2010 3:45 am

Shareاولا: ابدا كلامى ببسم الله الرحمن الرحيم
ثانيا: انا هقول فزورة حلوة صغنونة لو عرفتوا الحل هنده بابا هههههههه
الفزورة: انا هقول الفزورة ومعاها الحل كمان واى خدعة يا بهوات ولو حد عايز يعرف حاجة منى يستنى لما انا ارد علية
اوكـــــــــــــــشن

ليه الفراعنة كانوعيال؟................. عشان كانو بيكتبو ع الحيطة

ليه القطر بيقف عالمحطة؟..............عشان مش بيعرف يقعد

الفراعنة كانو بيقولو ايه لبعض بعدالصلاة؟..............هرما

ليه المترو مهم؟.........................عشانتحتيه خطين

ايه قمة الادب؟.............انك تخبط ع التلاجة قبل ماتفتحها

ايه قمة الاستغراب؟..........انك تلاقي حد فتحلك بعد ماتخبط

ايه قمة الحيرة؟.........حد يدخللك اوضة مدورة ويقوللك اقعد فيركن

ايه قمة الدهشة؟.............انك تلاقي الركن

ايه قمةالهدوء؟...............انك تسمع شريط فاضي

ايه قمة الهبل؟...................انك تقلب الشريط

ايه قمةالغتاتة؟................انك تعيد مقطع اعجبك

ليه القطر بيقف قدامالصيدلية؟............عشان يعاكس القطرة

ليه النمر بيجري ورا العربية؟.............عشان يشوف النمرة

تلاجة نقل بضائع بتنقل تلاجات حمولتها 100 تلاجة بعد ما طلعوا فيالجو لقوهم 101 يوقعو انهي تلاجة؟.........................اللي جمبالباب

واحد ماشي مع مراته ع البحر لقاها مرة واحدة ماتت ايه الليحصل؟............التلاجة وقعت عليها

الموضوع منقول لعيونكم

يارب تكون عجبتكم

bayyyyyyyy

تحياتي

^ ــــــــــــ ^
Afrotto

Afrotto

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالثلاثاء مارس 16, 2010 3:17 pm

هههههههههههههههه
ههههههههههه
هههههههههه
هههههههه

يا نهاااااااااااااااااااااااار

ده انتى قديمة لانج

يا بنتى الكلام ده من زمان خالص

ههههههههههههههههه

بس عموما مشكوره على تعبك

تحياتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالثلاثاء مارس 16, 2010 10:00 pm

بس يا واد يا لمض

وشكرا على ردك

تحياتي

^ ـــــــــ ^
Afrotto

Afrotto

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأربعاء مارس 17, 2010 6:00 pm

لمض؟

ههههههههههههههههه
هههههههههههه
ههههههههههه

مش ممكن يعنى ههههههههههههه

حتى لمض دى قديمة لانج lol!

العفو يا ستى على ردى

تحياتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأربعاء مارس 17, 2010 8:20 pm

يا نهار اسوس

يا واد بطل يا واد

ايه ده عمر يما شوفت حد بالكلاحه دي

انت مواليد شهر كام اوعى تقول 5 كلهم كالحين

تحياتي

^ ـــــــــــ ^
Afrotto

Afrotto

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأحد مارس 21, 2010 3:17 pm

كالح؟

ممممممممممممممم

مش بحب الكلمة دى على فكرة

كلمة كالحة ومش صح نقولها لاى حد

عموما ربنا يعزك

انا من مواليد شهر 10 مش 5

رغم ان مواليد شهر 5 كويسين مش كالحين ولا حاجه

عموما ليكى كل الشكر

تحياتى

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأحد مارس 21, 2010 8:34 pm

امممممممممممممم

مش بتحب الكلمة طب و بتقولهالي لي ؟؟

يعني مثلا هتجوزك عشان كده بتعرفي ايه اللي بتحبه و ايه اللي مش بتحبه مثلا

بس انا هعتبرها منك حب التعريف بالشخصية

10 كل مواليد الشهر ده روحهم طفوليه ده حكمي انا عليهم

اما 5 بجد كل كلاحه الدنيا فيهم عندي اخت في الشهر ده و كمان عندي صحباتي باردين بطريقه تخنق سم

و عموما كل العفو ليك

تحياتي

^ ـــــــ ^
Afrotto

Afrotto

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالإثنين مارس 22, 2010 5:15 pm

لا مش بقولك كده علشان حتتجوزينى او غيره

ولا حتى تعريف بالشخصية زى م قولتى

بقولك انى مش بحب الكلمة دى علشان ما تكرريها

لانك وصفتينى بيها وانا مش حابب ده

يا نهار اسوس
يا واد بطل يا واد
ايه ده عمر يما شوفت حد بالكلاحه دي
انت مواليد شهر كام اوعى تقول 5 كلهم كالحين

رجاءا خدى بالك

تحياتى

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالإثنين مارس 22, 2010 9:32 pm

وان مأخذتش بالي يعني ؟؟

ايه اللي ممكن يحصل ؟؟؟؟؟؟؟

تحياتي

^ ــــــــ ^
Afrotto

Afrotto

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 4:01 pm

هو انتى كل كلامك بالكتف كده؟

ليه الرد ده هزار برضه؟

اللى حيحصل يا ستى انى مش حعملك حساب بقه

يعنى ممكن افتح الكلام بينا وده مش حيكون فى مصلحتك

لانك بنت والمفروض انه يكون فى بينا حدود فى الهزار

مش نقول اى كلام لاى حد

ثم انك فى مرة قولتى انك مش عايزة اقولك لفظ معين

قولتلك لك ما تريدين لو تفتكرى

ليه بقه انتى بتردى عليا كده

خلي ردك كويس

علشان حتقولى كالح حقولك مش عارف مين والكلام يكبر

وده انا مش بحبه فى كل معاملاتى خصوصا مع البنات

بكون واخد بالى من الفاظى

واظن مش معقول انا اخد بالى عليكى وانتى تقولى لو ما اخدتش بالى حيحصل ايه يعنى

لما يكون فى التزام فى الالفاظ تكون العلاقة كويسه

يعنى بجد شىء غريب

المفروض انك انتى اللى تطلبى ده

اتعودنا ان البنات اللى بتحب الحدود فى العلاقة مش العكس

عموما لو سمحتى

رجاااء خدى بالك

تحياتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 8:17 pm

نعم نعم نعم

انت تقصد ايه يعني ؟؟؟ علاقه ؟؟؟

طيب ماشي

و الله و الله مهدخل معاك تاني في اي كلام نهائيا لانك بتفهم غلط وولا يهمك انا اخر مره هرد عليك النهارده بعد كده هدخل ارد على اي حد الا انت

سلام

تحياتي

^ ــــــــــــ ^
Afrotto

Afrotto

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأربعاء مارس 24, 2010 3:35 pm

لا حول ولا قوة الا بالله

انا اللى بفهم الكلام غلط؟

قوليلى انا فهمت ايه غلط؟

ثم انك زعلانه اوى من كلمة علاقة ليه كده؟

اى اتصال بين شخصين ممكن ان نطلق عليه اسم علاقة

انا ومودى بينا علاقة صداقة مثلا

انتى وصحبتك بينكم علاقة صداقة برضه

مش لازم كلمة علاقة يكون معناها وحش زى م تخيلتى

حجات غريبة مترسبة فى العقول

عموما حضرتك انا مكنتش اقصد شىء وحش

وربنا يعلم اللى فى نيتى وانا بكتب

واسف على الكلمة اذا زعلتك اوى كده رغم انى مكنتش اقصد بيها حاجه

بس انا اتأسفت رغم انى مكنتش قاصد الغلط فيكى

انتى بقه حتى ما كلفتى نفسك بالاسف

عموما براحتك تدخلى ما تدخلى تردى ما تردى

دى حرية شخصية

مش حقدر اخليكى تعملى شىء مش على هواكى

ولا بلاش هواكى دى لا تطلع غلط هى كمان

نخليها شىء مش حباه او مش عايزاه يعنى

اسف مرة تانيه اذا كنت دايقتك

تحياتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأربعاء أبريل 07, 2010 3:09 am

لالالالالالالالا

خلاص

انسى عفا الله عما سلف

المهم مش تكون زعلان مني

تحياتي

^ ـــــــــــ ^
Afrotto

Afrotto

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأربعاء أبريل 07, 2010 9:01 pm

يا خلاسى lol!

حد يزعل من القمر برضه؟

انتى كلك زوق بجد

ربنا يعزك يا رب

وان شاء الله ما فى زعل بينا

ربنا يديم المعروف

تحياتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأربعاء أبريل 14, 2010 5:32 am

الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Icon_redface
تحياتي

^ ــــــــ ^
Afrotto

Afrotto

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأربعاء أبريل 14, 2010 3:09 pm

وده معناه ايه بقه؟

معنى الفيس ده ايه ؟

وشك بيجيب ألوان مثلا؟ lol!

ولا مكسوفه ولا ايه؟ geek lol!

عموما صباح الفل

تحياتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالخميس أبريل 15, 2010 3:33 am

انت تفهم لوحدك بقى معنى الفيس ماهو واضح اوريدي

و صباح الفل على عيونك

تحياتي

^ ـــــــــ ^
Afrotto

Afrotto

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأحد أبريل 18, 2010 3:45 pm

اوريدى؟ lol!

يا لغااااااااااتك يا هولنداااااااااااا

هههههههههههههههه

هو واضح فعلا بس أنا اللى نظرى ضعيف

سورى أعذرينى العتب على النظر

تحياتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالإثنين أبريل 19, 2010 4:21 am

ههههههههههه

هههههه
هههه
هه
ه

عذرك معاك يا عم بس هي الحكايه مش نظر هي لخبطت دماغ او بالأصح مشاعر متلخبطه الحب عامل عمايله معاك و شكلها منفضالك و انت قاعد بتفكر

قوووول قووول مش تتكسف كلنا اخوات قول واحنا نحلهالك

تحياتي

^ ــــــــ ^
Afrotto

Afrotto

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالإثنين أبريل 19, 2010 5:10 pm

حب؟!!!

يعنى ايه الكلمة دى؟

هو لسه فى حب يا بنتى؟!!!

كان زمان الكلام ده

دلوقتى معظم الناس بتروش

عموما مفيش مشاكل اصلا علشان انتوا تحلوها

شايلك للكبيره يا كبيره

تحياتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأربعاء أبريل 21, 2010 3:52 am

امممممممممممم

عندي تعليق انا شايفه انك تقريبا مستغرب من كلمة حب لييه ؟؟؟

و يا سيدي يارب المشاكل ما تيجي اصلا

تحياتي

^ ــــــــ ^
Afrotto

Afrotto

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالأربعاء أبريل 21, 2010 4:49 pm

ربنا ما يجيب مشاكل اصلا فعلا

يا رب ليكى وليا وكل الناس

بخصوص كلمة حب واضح انى مستغرب فعلا

والسبب واضح

انه بقه شىء مش موجود زى الأول

دلوقتى كل حاجه بقيت سهله

الناس بتحب فى ثانية وتكره فى ثانية

والخيانة بقيت شىء عادى جدا

كل ده مكنش موجود زمان

دلوقتى كل شىء مباح

عموما فكك من الحوارات دى لانها مش بتجيب غير الهموم

أتمنى لك كل السعادة يا رب

تحياتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الـــــــشقيه بتتكلم يعنى كله يسكت   الـــــــشقيه  بتتكلم يعنى كله يسكت Emptyالخميس أبريل 22, 2010 3:52 am

امممممممم
امممممم
امممم
امم
ام

لا تعليق

تحياتي

^ ـــ ^

صفحة 1 من اصل 1